کد خبر: 924046
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از برخورداری بیش از یک هزار و 650 خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز با بهره‌برداری از 60 پروژه گازرسانی تا پایان هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، فیروز خدایی در آئین گازرسانی به سه روستا و دو محور صنعتی شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: امروز شاهد بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به روستاهای آقچه‌لو، علمدار و خان‌کندی و محور صنعتی مرادلو تا روستاهای اردوخان کندی و تازه کند شهرستان مشگین‌شهر هستیم تا میزان برخورداری از نعمت گاز در این شهرستان توسعه و گسترش یابد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: خدمات ارزشمند شرکت گاز استان اردبیل در زمینه توسعه گازرسانی به مناطق روستایی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنعتی در شهرستان مشگین‌شهر نسبت به سایر مناطق استان چشمگیر بوده و امیدواریم با توجه به ظرفیت‌های  موجود در شهرستان در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی عرصه صنعتی در این شهرستان باشیم.

خدایی تصریح کرد: پروژه گازرسانی به روستاهای آقچه‌لو، علمدار و خان کندی و محور صنعتی مرادلو تا روستاهای اردوخان کندی و تازه کند شهرستان مشگین‌شهر با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال  به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این پروژه‌های گازرسانی بیش از 250 خانوار روستایی شهرستان مشگین‌شهر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از برخورداری بیش از یک هزار و 650 خانوار روستایی اردبیل از نعمت گاز با بهره‌برداری از 60 پروژه گازرسانی تا پایان هفته دولت خبر داد و افزود: در حال حاضر 89 درصد خانوارهای روستاهای بالای 20 خانوار استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که تا پایان امسال این میزان به 97 درصد افزایش خواهد یافت.

 فرماندار شهرستان مشگین‌شهر نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید گفت: به همت دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه مسئولان و کارکنان شرکت گاز استان اردبیل و شهرستان مشگین‌شهر زیرساخت‌های لازم برای توسعه اقتصادی و صنعتی شهرستان ایجاد شده است.

اکبر صمدی اظهار کرد: در حال حاضر نیازمند سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی و گردشگری با توجه ببه تامین زیرساخت‌های لازم در شهرستان هستیم که باید در این زمینه تمامی مسئولان شهرستانی تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر